środa, 26 lutego 2014

THE PAST RECEDES

hej misie ♡♡♡♡♡♡♡
tutaj Lena tym razem jako ,,miłorz''. tak się złożyło, że postanowiłam wrócić do blogosfery, jednocześnie rezygnując z pseudonimu ,,mozilowej''. bez zbędnych wstępów. przepraszam za usunięcie czterdziestu poprzednich postów! nie pasowały do obecnego klimatu bloga. zaczynam na nowo :)

niestety, nie mogę zapewnić tego, że posty będą się pojawiać regularnie i codziennie. bardzo zatęskniłam za blogowaniem, posiadam jednak wiele obowiązków których nie mogę zaniechać. jestem jednak w lepszej formie niż przedtem i z pewnością posty będą bardziej składne i do rzeczy.




do pozostałości obserwatorów mojego ,,wcielenia'' rok temu; pytanie czy się zmieniłam jest pewnie nie na miejscu, bo będąc w gimnazjum wiele czynników sprawia, że często po kilku miesiącach jesteśmy nie do poznania. co wam wystarczy wiedzieć:

  • moim ulubionym zespołem, który stał się nierozłączną cząsteczką mnie jest Red Hot Chili Peppers
  • polubiłam czytanie!!! (impossible)
  • słucham często dość indie rocka (co nie wpływa na zamiłowanie do rocka, hard rocka i reszty mych ulubionych gatunków)
  • poznałam wiele fajnych osób oraz odnowiłam stare i zapomniane kontakty
o innych ważnych rzeczach z pewnością napomknę w postach :)



Wracając do tego, o czym od początku tego posta chciałam napisać- przedstawiam moje wiosenne must have 2014 :) 






opisy zbędne, ciuszki od dłuższego czasu mam na oku, zdjęcia są dosyć losowe, chodzi mi o ogół, a nie konkretną markę. torby będę pewnie szukać w reserved. z bluzą mam dużo problemów, bo nie chcę na niej żadnych nadruków i nie moge takowej znaleźć. buty są niedostępne w Polsce, ale zamawiam je przez niemieckiego ebay'a. okulary... zobaczymy, kiedy będzie bardziej słonecznie :)



piszcie co u was, jeśli macie ferie, to gdzie jesteście? bo ja mam, i siedze w domku :)
miłorz


10 komentarzy:

  1. Jakie książki zwykle czytasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba fantastykę, aczkolwiek moją ulubioną jest Gwiazd naszych wina która zdecydowanie odbiega od tego gatunku.
      musisz przeczytać!!

      Miłorz

      Usuń
  2. Fajnie, że jednak wróciłas do blogowania :)
    świetne zdjęcie :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :) Ja też całe ferie w domu siedzę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam ferie i siedze w domku hahah :D
    dorey-doorey.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piona :-)
      weszłam, skomentowałam i zaobserwowałam
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Polecam okularki Brylove. Niedługo zrobię o nich notkę :)

    http://nutnats.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię rhcp :)) ja też mam jeszcze wolne ale już jutro wyjeżdżam :<

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, torebka i okulary piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna ta torba! :) Fajnie, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.