środa, 2 kwietnia 2014

Porady pierwszorzędnej amatorki.... i mobilizacja



Zaczynamy nosić kurtki wiosenne, a na drzewach rozkwitają powoli drobne pączki. Chodzenie do szkoły dzięki temu zaczyna nabierać barw. Przed nami dużo wolnego-święta, majówka, egzaminy.. Wszysyko to przed wakacjami. Czy możemy jakoś wykorzystać ten czas, aby ulepszyć komfort swoich wakacji?

Oczywiście próbuję nawiązać do zdrowego trybu życia. Jakby nie patrzeć, każda z nas próbuje się zmobilizować przed wakacjami aby ,,wyrobić się na plażę''. W moim przypadku jednak, zazwyczaj dzieje się to na ostatnią chwilę. I bez skutków. Myślę, że teraz jest najlepsza pora na zmienienie nawyków i wprowadzenia do życia ruchu.

Co mnie motywuje i mobilizuje;
-myśl o Lazurowym (jadę na Lazurowe Wybrzeże na wakcje)
-piosenki ktorych zazwyczaj slucham w trakcie treningu
-czytanie forum i przeglądanie zdjęć osiągnięć
-wybieranie na zakupach zdrowych produktów...

Szczerze powiedziawszy, nie odchudzam się. Bardziej chodzi mi o zmianę nawyków, które wprowadziłam już jakiś czas temu:


  • Odstawić soków, napojów gazowanych (!!!) i przerzucenie się wyłącznie na wodę          V
  • Przestać słodzić herbatę                                                                                                                                     V
  • Zapomnieć o słowach ,,-Mamo, kup coś dobrego'' ,,-A co?'' ,,-Coś słodkiego''.... :)                 V
  • Jeśli przekąski, to owoce lub warzywa                                                                                                         V
  • Codziennie jakakolwiek forma ruchu,aktywności (wf,aerobik etc.)                                              V
  • Wrócić do biegania                                                                                                                                               X
  • Jeździć do szkoły na rowerze                                                                                                                           X                            

Te zalecenia polecam również wam. Jeśli na własnych doświadczeniach macie jakieś porady, piszcie o nich w komentarzach :)

Zastanawiam się nad pisaniem tego typu postów. Szczerze powiedziawszy, zawsze wydawało mi się to sprawą bardzo indywidualną i osobistą. Swoje jednak przeszłam i zdobyłam do tej pory... jakkolwiek by tego nie nazwać, doświadczenie, które może nie jest zbyt wielkie. Jednak wiem, ze niektorzy startują od zera...



Wolicie stawiać na dietę czy ćwiczenia?

11 komentarzy:

  1. Mnie szczególnie inspiruje tumblr! Są tam naprawdę świetne zdjęcia zachęcające do zdrowego stylu życia, polecam je naprawdę każdemu! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam coś w swoim życiu zmienić, bo od grudnia żywię się głównie żelkami na wagę z tesco, ahahahah :D A potem się dziwię że tyłek rośnie, ahhh.
    Dobrze, że masz motywację, ja też muszę jakąś znaleźć i w końcu ruszyć tą dupę, bo figura sama się nie dopracuje. :3
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i blog.Bardzo ciekawie piszesz i z przyjemnością się ciebie czyta.Również zmieniam nawyki żywieniowe i zaczynam ćwiczyć.Obserwuję :)
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i to i to jest trudne:/ ale chyba dieta
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjecia, czym robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepiej to jakieś bieganie :) ja nie mam potrzeby odchudzania się, wolę właśnie jak Ty zmienić nawyki i popracować nad kondycją :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczenia bez dwóch zdań ! Ale ja tego nie potrzebuje myślę że za obserwujecie bloga ѕтяαωвєяяу_gιяℓ i ღ αℓιzααтн ღ zapraszam do odwiedzania. Fajny blog i super nagłówek!

    http://swagtrendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze ze wiekszosc rzeczy juz spelnilas . Tez musze sie do niektorych zasad przez siebie wyznaczonych dopasowac :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem, że mam zajebisty nagłówek :D btw na pierwszy rzut oka myślałam, że to wóda u Ciebie stoi :o
    dołączam do obserwatorów :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tych rzeczy, które już zrobiłaś i życzę wiele motywacji w spełnianiu tych, których jeszcze nie!
    A co do pytania to ja zdecydowanie stawiam na ćwiczenia ")
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post <3 lubię czytać takie posty.
    Ten blog mnie coraz bardziej inspiruje, jest świetny.
    Czekam na kolejną notkę :*

    Mogę prosić o poklikanie w linki w poście? aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.