poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Under the bridge downtown (I gave my life away)

Denerwuje mnie to, że moje posty pojawiają się tak w kratkę. Teraz jednak mam dużo wolnego i zależy mi na tym, aby to zmienić. Nawet, jeśli miałyby się pojawiać dopiero co trzy dni, to regularnie- wydaje mi się to uporządkowane i wygodne.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam teraz mnóstwo czasu, ponieważ już się rozpoczęło moje wolne- od dziś(poniedziałek) do środy mam rekolekcje, a potem już przerwa świąteczna. Właśnie ze względu na nadmiar tych wolnych godzin postaram się popracować nad blogiem- myślę o zmianie grafiki bloga oraz tutorialach DIY, bo może nie wspominałam o tym tutaj, lecz DIY jest jedną z moich pasji :)

skirt-taily weijl, sweater- vero moda









Macie jakieś plany na czas wolny? Co sądzicie o drobnych, lub dużych zmianach grafiki bloga?

p.s. dodawajcie linki do swoich blogów, gdy komentujecie! chętnie je odwiedzam!

6 komentarzy:

  1. ciekawy outfit :-) , fajna spódniczka :-) ,pozdrawiam

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać DIY.Zdjęcia piękne!
    Mam pytanie czy ty nie jesteś przypadkiem z Koszalina,bo kojarzę cię z mojego gimnazjum.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz :) piękne masz włooski :)

    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten sweter! Wiem jakie masz zdolności do DIY i nie mogę się doczekać tutoriali! A co do wyglądu bloga to chętnie przekonam się co jeszcze możesz z nim wymyślić. Masz dar zaskakiwania mnie :)

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    zawsze marzyłam o takich falach jak ty masz, ale niestety moje włosy są uparte co do kręcenia ;(

    http://honii-loving-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja marzę o takich włosach jakie ty masz *.* moje plany na ten czas to pewnie jak ty czyli spędzenie czasu w okresie świątecznym z rodziną i popracowanie nad blogiem ;) chętnie zobaczyłabym jakieś DIY ;)
    PS. jeśli chodzi o wymiary video na blogu to tam gdzie piszesz post masz na górze dwie zakładki ,,nowy post" i ,,HTML" i tam zmieniasz liczby wielkości wideo mam nadzieje że jakoś pomogłam tam musisz poszperać w tych liczbach i je pozmieniać ;)
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.