wtorek, 26 sierpnia 2014

Projekt DIY | POLYVORE

Zafascynowana wyjątkowym teledyskiem do piosenki ,,Do I wanna know'' Arctic Monkeys ozdobiłam czarne pudełko z Castoramy.


Tak na prawdę to nie ozdobiłam, a jestem w trakcie zdobienia, ponieważ skończyła mi się wena twórcza i dzieło zostawiłam w połowie.. :) Taki leniuch ze mnie. Zaopatrzyłam się w dwa takie same pudełka, także to drugie z pewnością też poddam własnej przeróbce. Zastanawiam się czy na przykrywkę przykleić widoczne poniżej wycinki- boję się, że szybko by się zniszczyły.


Jedyną rzeczą której nie przemyślałam jest -muszę przyznać- rozplanowana przeze mnie przestrzeń. Biała nić powinna być trochę niżej i zajmować mniej miejsca, ponieważ po nałożeniu przykrywy widać ją tylko w połowie... ale na zdjęciach prezentuje się dobrze ;) Przy robieniu następnego pudełka być może nie będę już malować tej lini korektorem a wytnę z bloku, co będzie wygodniejsze i mam nadzieję, będzie się lepiej prezentować.




Kolejną rzeczą o której chciałam dzisiaj napisac jest serwis POLYVORE,który jest dla mnie wielkim odkryciem, ale pewnie go znacie od kilku lat, hahaha. Kiedyś już na niego trafiłam ale nie wciągnęło mnie projektowanie zestawów- teraz jest inaczej :)


sporty and lovely

perfect, classy and sassy

perfect, classy and sassy by lena-pawlowska featuring a black cotton t shirt


No cóż, mnóstwo tu Arctic Monkeys, a w rzeczywistości nie jest to mój najulubieńszy zespół... To miejsce zajmują Red Hot Chili Peppers.

Macie Polyvore? Lubicie zespół Arctic Monkeys?

7 komentarzy:

  1. Pomysłowe to pudełko i drugi zestaw ubrań jest piękny!:)
    okalips0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na pudełka, życzę dojścia do upragnionego celu, ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy, tak więc również kupiłam w Castoramie takie pudełka, ale z moim ukochanym Londynem :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, kreatywnie :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam AM a Do I wanna know to jedna z moich ulubionych piosenek, niestety nie mam POLYVORE, może zajrzę tam gdy będę miała trochę więcej czasu :)
    Bardzo przyjemnie czyta się twojego bloga
    ♥ Claudett
    http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) Obserwujemy? Mam prośbę poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.