sobota, 16 sierpnia 2014

Troche o moim stylu


Po długiej- bardzo długiej przerwie od bloga poczułam wakacyjną nudę i postanowiłam z powrotem zawitać na blogspocie- miejmy nadzieję, że tym razem na dłuższy okres czasu.

Być może post powinien się nazywać ,,Trochę o moim guście'', ze wzglęgu na to, że moje upodobania w świecie mody nie odzwierciedlają się z moim stylem codziennym- trochę ze względu na kieszeń, trochę przez to, że kiedyś inaczej patrzyłam na ubrania.

Jeżeli ktoś zapytałby mnie o moją ulubioną markę ubrań, miałabym problem ze wskazaniem jednego lidera, ale pewnie byłaby to znana wszystkim ZARA, której nie ma w moim mieście. Nie jestem fanką zamawiania ubrań przez Internet bez wcześniejszego przymierzenia, więc jeżeli kupuję tam coś,to jest to zwykle w sklepie- muszę jechać do Szczecina lub nabyć przy okazji, np. w Warszawie.


Lubię minimalizm i prostotę. Uważam, że są bardziej wysublimowane od jakichkolwiek innych stylów... Oczywiście patrząc z mojego punktu widzenia. Leonardo da Vinci powiedział; ,,Prostota jest największym wyszukaniem.''

Poniższe zdjęcie przedstawia dwa kartony które zakupiłam w Castoramie. W najbliższym poście zamierzam pokazać jak je własnoręcznie przerobiłam! Dodam tylko, że ma to związek z zespołem Arctic Monkeys.... ;)


Jestem założenia, że tumblr nie tylko służy do udostępniania zdjęć ale także odzwierciedla nas samych- w związku z tym zapraszam na mojego tumblra.

Obiecuję się rozkręcić w najbliższym czasie, zdaję sobie sprawę z tego, że dzisiejszy post był nieco blady i pusty. Hmm, może ilość treści w nim zawartej uznamy za minimalizm.....? Hahaha.
W najbliższym czasie przeprowadzę na blogu zmiany graficzne, mam nadzieję, że Wam się spodobają.

A jaki jest wasz gust i czy odzwierciedlacie go w stylu codziennym?

2 komentarze:

  1. Lena kurde jaki minimalizm, post jak zawsze super! Też mi się bardzo podobają ubrania w ZARZE, ale jak napisałaś wina kieszeni ehhh, bardzo ładny tumblr :D
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Właśnie zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Więcej informacji w tym poście :)
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.