czwartek, 13 listopada 2014

Random photos and HAIR CARE



Witajcie kochani:)

Niestety czas mnie dość goni i nie jestem w stanie pisać długich form tekstowych- myślę, że powinnam się skupić na zdjęciach i sprawić, aby to one były ''centrum'' postu. Planuję jednak w weekand dodać czasem posta o kuracji moich włosów- od kilku dni nie używam prostownicy która towarzyszyla mi od 2-3 lat, oraz stosuję różne olejki i maski- na chwilę obecną jest to olejek rycynowy i siemię lniane.

W sumie moje zainteresowanie włosami i ich stanem zaczeło się od momentu kiedy przypadkiem trafiłam na Anwen, no i oczywiście na wizaż. Tak jak większość włosomaniaczek- chciałabym kiedyś móc się pokazać w MWH i wierzę w to, że mi się uda. Polubiłam swoje naturalnie falowane-kręcone włosy i nie mam już ochoty na siłę mieć prostych włosów.

Zamierzam również niedługo uprościć design bloga na jak najbardziej minimalistyczny. Jak już kiedyś wspominałam, uwielbiam minimalizm.




Zarzucony szal- Stradivarius

A Wy jak dbacie o swoje włosy? Chcielibyście czasem widzieć posty o tej tematyce? (Naturalne metody kręcenia, olejowanie etc.)

17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i dziękuje bardzo za miły komentarz. :)

    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! :)

    → http://melbrix-magazine.blogspot.com/ ← ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia. Masz świetne włosy, ja nie mam jakiejś specjalnej pielęgnacji włosów. Muszę jednak zacząć się nimi bardziej interesować. :)
    http://crisp-breeze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny outfit *_*
    karolina-kina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli Twoja kuracja, osiągnie pewien etap, zauważalny gołym okiem, bylabym wdzięczna gdybyś opisala ją na blogu. Ja również prostuję wlosy, a mam taki sam przypadek jak ty. Z czasem zaczely mi się podobać kręcone, a przecież nie musze nic robić bo takie mam. Dlatego postanowiłam prostować tylko i wyłącznie włosy od nasady do połowy. Tak jest aż do teraz. Wiem, że każdego dnia podaje je wielkiej próbie, ponieważ musza zmierzać się z wysoką temperaturą, ale ważne bym czuła się w nich dobrze.
    Pozdrawiam Cię cieplutko <3
    Zaobserwuję i nie dlatego, że bawię się w wzajemną obserwację. Jak najbardziej tego nie toleruję, ale postanowiłam zaobserwować, ponieważ byłam miło zaskoczona twoim blogiem. Jest on Twoją dobrą wizytówką, a poza tym widzę w nas jakieś podobieństwo.


    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prostuję moje włosy raz na 2 tygodnie, ale za to codziennie grzywkę. To już moje uzależnienie. Osobiście kocham proste włosy, ale nic nie mogę zmienić, a niszczenie włosów na cenę wyglądu to nie dla mnie. Daj znać czy sprawdziły się Twoje metody polepszenia ich stanu! :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakis ponad rok temu chcialam miec takie wlasnie krecone wlosy jak Ty masz, czyli bez takie szopy, tylko takie lekko podrecone, ale jakos wlasnie tez polubilam swoje naturalne, czyli proste :))).

    ZAPRASZAM NA KONKURS. DO WYGRANIA POST PROMOCYJNY! :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne włosy, jeśli chodzi o to jak się układają. Moje niestety strasznie się puszą i jestem na etapie walki ze zniszczeniami, jakie spowodowała na mojej głowie prostownica. Chętnie przeczytam post o Twojej pielęgnacji, dlatego obserwuję :)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super post ;) bardzo ładne zdjęcia :D

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękne włosy, pewnie prostownica je zniszczyła, ale dbaj o nie bo są na prawdę piękne !
    czekam na kolejne posty o włosach :)

    mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh musze się z Tobą skonsultować na temat dbania o wlosy, czas użyć czegoś więcej niż szamponu szczotki odżywki ;)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku masz naprawdę świetnego bloga! A oprocz tego jestes piekna! Ideał..bardzo dziękuje za miły komentarz, on wiele dla mnie znaczy.. Jak tylko wejde na komputer to zaobserwuje cie na dluzej bo jestes meeega. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju już pokochałam ten szal <3 jest przepiękny i nie potrzeba wiele a stylizacja jest z nim cudna. :)
    Dawno go kupiłaś?
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne włosy! ♥
    Ja używam tylko szamponu i odżywki.. Czasami użyję lokówki. Dlatego z chęcią chciałabym zobaczyć posty o takiej tematyce na Twoim blogu.
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu. :)
    Pozdrawiam! :*
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak zrób posty o tematyce włosowej :D Już czekam. JA używam odżywki ,maski, serum i szamponu :

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne włosy, aż zazdroszczę! Ja co prawda również mam falowane włosy, ale nie gęste. Źle się układają i są zniszczone. Natura nie obdarzyła mnie niestety w ładne włosy :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i ciekawy blog!!! Masz cudne włosy! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.