poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zapiski o siódmej nad ranem


Ostatnie dni sprawiają, że jestem coraz bardziej przygnębiona. Nie mowa tu o nastrojach, ale raczej o ogromie nauki jaki nauczyciele próbują w nas wpakować zanim zrobimy sobie przerwę świąteczną. Pocieszające jest to, że w piątek robimy jasełka, klasową Wigilię i jestem umówiona z Jowitą na nockę. Postaram się więc wówczas napisać posta, bo to może być ciekawy dzień i z pewnością ciekawe rozpoczęcie tego upragnionego czasu wolnego.

Wciąż mam problem z wybraniem profilu klasy do liceum. Co prawda szkoła,która mnie interesuje, da informację o wyborze kierunków dopiero za kilka miesięcy, ale na dzień dzisiejszy jestem w stanie mniej więcej przewidzieć co znajdzie się na tej wiosennej liście. Mój umysł jest typowo humanistyczny- być może odziedziczyłam to po mamie. Większość moich znajomych idzie na kierunki ścisłe, takie jak bio-chem, albo mat-fiz(nie dziwię się, skoro teraz, w gimnazjum, sama jestem na bio-chemie) ale nie chce sobie wyrządzić takiej krzywdy jak podążanie za przyjaciółmi, co może potem mieć złe skutki w przyszłości. Trudna sprawa z tym liceum- jeszcze pewnie napiszę tu o tym.


Ja spadam, bo za 1,5h mam sprawdzian z wosu i muszę się jeszcze trochę przygotować.
Buziaki :)

26 komentarzy:

  1. Jeśli czujesz się mocniejsza w przedmiotach humanistycznych to może faktycznie lepiej iśc do liceum o takim profilu ;] Tak jak napisałaś szkoda by było iśc za przyjaciółmi by później żałowac. Mnie egzamin czeka za rok, ale nauczyciele już nas cisną żebyśmy wybierali szkoły, ale ja nie mam pojęcia co bym chciała robic w przyszłości.
    Obserwuję i pozdrawiam ! :3
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się pocieszam tym, że już niedługo przerwa świąteczna i w piątek wigilia klasowa ;)
    Trzymaj się,
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już nie mogę doczekać się świąt,najbardziej cieszy mnie ta wolność od szkoły!


    Nowy post !
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/12/pierniczki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do gimnazjum szłam z przyjaciółmi, a potem zalowalam także nie polecam tej opcji. Kończąc gimnazjum miałam ten sam problem. Poszłam z niewielką ilością znajomych (2-3 osoby, z którymi i tak nie rozmawiam poza słowem czesc), ale poznałam nowych, ciekawych ludzi. Chociaż jednak wybrany kierunek mi nie zbyt pasuje, ale nie mogłam tego wiedzieć gdybym nie spróbowala.
    Pozdrawiam, Anu. http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Miło by mi było jeśli zajrzałabyś na mojego bloga, nie jest to kopiuj wklej- piszę to sama.

    Mój blog - klik

    U mnie jest konkurs ♥ Do wygrania między innymi "Zniszcz ten dziennik". Może zechcesz wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie czeka ten wybór w przyszłym roku i wszyscy mnie naciskają żebym poszła na mat-fiz bo to taka "rodzinna tradycja" :/

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem jeszcze dopiero w drugiej klasie :)
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, jakie włosy! :) Zamierzam zaglądać częściej. :) Nie daj się w szkole!

    postmeridiem1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to samo, też jestem w 3 gim ;)
    nie możemy odpuścić! :)

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem w 2 gimnazjum, więc jeszcze mam trochę czasu. Ale jak na razie kompletnie nie mam pomysłu na siebie.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, u mnie w gimnazjum nie było profili [jedynie klasa sportowa z 2h wf dziennie].

    Wszystko zależy od liceum, ale skoro kochasz angielski, to nie polecałabym profilu bez angielskiego. Sama też uwielbiam języki, przez jakiś czas myślałam o humanie, ale skoro angielski to angielski. A jeśli interesuje cię geografia ? Rozważ sobie ten mat-geo-ang, naprawdę. Sama też nie jestem typem matematyka, bo ten przedmiot sprawia mi trudności. Ale myślę, że daje mi to duże możliwości. Chociaż z drugiej strony, gdybyś chciała iść na jakąkolwiek filologię, to raczej trzeba zdawać rozszerzony polski....

    Powodzenia w szkole [to już końcówka..] :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jasełka i wigilię klasową w sobotę. Moja siostra też miała problem z liceum, interesowała ją biologia i poszła na bio-mat, jest trudno, ale nie żałuje, że poszła na taki dział. Masz jeszcze trochę czasu i mam nadzieję, że już nie długo zdecydujesz na jaki dział pójdziesz ;*

    obserwuję ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam rowniez mega problem z liceum tylko, ze ja nie jestem ani typowym humanem ani scislowcem takze grrr.. musze pomyslec nad tym bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak jeszcze chodziłam do szkoły to zawsze nauczyciele przed jakąś dłuższą przerwą nam powtarzali "wy się tak nie rozluźniajcie,jeszcze jest dużo czasu,przerwa wam się zaczyna dopiero za 4 dni do tej pory zdążycie napisać jeszcze parę sprawdzianów" no i niestety przygotowywać się do świąt nie było jak,tylko siedziało się i uczyło do późna i zasypiało z książką pod poduszką ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ech... no niestety, nauczyciele nie mają litości, a z pewnością niewielu ją ma. szczęściem u nas byłtylko jeden i dwie prace pisemne ^^ i fizyka z eksperymentem. brrr
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nienawidzę wosu :( Zaraz...mam wos jutro na pierwszej lekcji ;_;
    obs / obs ? jeśli chcesz to zacznij , rew.100%
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie cierpię wos'u choć niestety muszę mieć go w rozszerzeniu w szkole ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. twój blog został nominowany do LBA ;> więcej informacji u nas ;)

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam problem z wybraniem profilu szkoły ;/
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. i jak sprawdzian? :)

    obs za obs? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja po świętach będę mieć masę sprawdzianów ;/ Powodzenia! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za komentarz ;)
    Nie ma co kierować się wyborami swoich przyjaciół bo potem się może tego żałować. Wiem z czym masz problem bo sama to pprzechodziłam rok temu, postanowiłam że idę do liceum do, którego nie idzie żadna znana mi osoba, ale nie żałuję tego, bo dalej utrzymuję kontakty ze starymi przyjaciółmi, ale też znalazłam sporo nowych kolegów :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jestem duszą humanisty :). Masz rację, podążanie za przyjaciółmi jest bez sensu.

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam problem! Wciąż myślę o szkole średniej, a raczej profilu na jaki chce iść. Szukam czegoś z rozszerzoną geografią i angielskim, ponieważ z przedmiotów ścisłych nie idzie mi za dobrze. Bardzo chciałabym iść do jakiegoś dobrego liceum, ale brakuje mi raczej zapału do nauki... Zastanawiam się na liceum mundurowym z rozszerzoną geografią, wosem i angielskim :).

    diaryyof-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post, sliczne zdjecia. ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.