czwartek, 22 stycznia 2015

Birthday


Wreszcie po dłużącej się przerwie zaglądam znów na bloga. To jest dziwna sytuacja, ponieważ trudno mi znaleźć czas na blogowanie w ciągu zwykłego dnia, a jednak przynosi mi to dużo przyjemności, gdy się do tego zabiorę. Nie chcę Was zasypywać obszernymi treściami, bo nie ma tu wiele co opowiadać- zdjęcia z dzisiejszego posta są z moich urodzin które obchodziłam 11 stycznia. To był fajny wieczór!





Jeżel ktoś byłby zainteresowany, to zostawiam krótki filmik wówczas nagrany.. ;)


A Wy jak spędziliście Wasze ostatnie urodziny?

18 komentarzy:

  1. Mam tak samo, że nie mam czasu na bloga a jak już piszę to sprawia mi to przyjemność. Widzę, że urodziny były udane. Śliczne zdjęcia.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! <3 Super urodzinki widzę :* Swietny post ;) Obserwuje jak chcialas :* moge prosic o to samo? bardzo proszę;) http://karolinablogpanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. stówka!! <3
    pytałaś u mnie o wspólną obserwację, więc ja już to zrobiłam i czekam na uczciwy rewanż :*
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Ja również często nie mam czasu na bloga ale staram się pisać więcej postów kiedy mam czas i publikować później :-)

    http://wlosyagnikxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mogłam być z Wami :(
    gold-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spóźnione wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne zdjęcia najbardziej podoba mi się te drugie i ostatnie :3 Spóźnione (wybacz *.*) wesołych świąt :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam dlatego trochę motywacji zawsze się przyda i liczę na obserwację :)
    zbuntowany--aniol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sweet zdjecia (: czejam na next ;3
    Zapraszam na swoje nowe dwa blogi zaczynam dopiero z nimi wiec troche otuchy sie przyda (:

    www.nieh-bedzie-teraz.blogspot.com
    (o Zacu Efronie)

    www.we-the-vamps.blogspot.com
    (o the vamps)

    Licze na komentarze i obserwacje z twojej strony kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje urodziny spędziłam w gronie przyjaciół :)
    Cieszę się,że dobrze się bawiłaś ! ;&
    Spóźnione,ale wszystkiego najlepszego !
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat :D Jakie wy śliczne jejku :o Bardzo podoba mi się wystrój twojego bloga.Niby taki prosty a jednak ma coś w sobie.Obserwuję i liczę na rewanż. http://kasialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! To dobrze, że się fajnie bawiłaś, ja swoje urodziny będę świętowała dopiero we wrześniu więc no jeszcze kawał czasu, ale pewnie zanim się obejrzę to ja będę pisała post na moim blogu o piętnastych urodzinach haha ;D Masz rację, czasami ciężko jest znaleźć czas na blogowanie ponieważ płynie on naprawdę bardzo szybko, też często mam problem: jak pogodzić szkołę z blogiem, jednak jakoś ostatnio udaje mi się znaleźć czas na obie rzeczy a nawet więcej ;)

    dziękuję za komentarz na moim blogu, angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego.Ja będę miała swoje 18-ste urodziny dopiero w listopadzie. Napisałam dopiero,a ten czas minie bardzo szybko.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :)
    Ja swoje urodziny miałam wczoraj :) ( 23.01) Spędziłam je ze znajomymi i bardzo dobrze się bawiłam, sądząc po twoich zdjęciach, tak samo spędziłaś swoje :)
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. spóźnione wszystkiego najlepszego ! też pisałam o swoich urodzinach na blogu :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  16. O nawet ja się załapałam na zdjeciach:)
    Świetne były urodziny:*

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.