niedziela, 8 marca 2015

happysad 2015


Moje marzenia się spełniły. Wyczekiwany przeze mnie koncert happysadu miał miejsce w piątek wieczorem- wreszcie odwiedzili moje miasto. Ostatnio byli tu w 2012, kilka miesięcy przed tym, jak usłyszałam ich piosenki po raz pierwszy. Trzy lata czekania- dziś z czystym sumieniem musze stwierdzić, że było warto. Chętnie bym poszła jeszcze raz! (A wręcz nie mam wątpliowści, że przy najbliższej okazji znów będę śpiewać ,,bez znieczulenia" pod sceną)





Nie wiem czy to spostrzegliście i czy ta zasada was również dotyczy, ale w moim przypadku, każde zdjęcie z muzycznym idolem kończy się dziwną miną na zdjęciu ;) Chyba taka zasada, jakbym się nie starała, to na tym jednym zdjęciu zawsze wyjdę jak jakiś platfus. Nie przejmuję się tym jednak tak bardzo.

Lubicie happysad? Byliście ostatnio na jakimś koncercie?

12 komentarzy:

  1. Kocham happysad♡ bylam dwa razy na ich koncercie♡ polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze ci się udało być na koncercie :) ja ich nie słucham :) spokojnie mina dziwna na zdj z idolem to taka rutyna coś o tym wiem :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie do siebie :) Zachęcam również do konkursu :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zespól przeze mnie lubiany, niestety w ostatnim czasie nie byłam na zadym koncercie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci tego koncertu :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe twoje zdjęcie z Kubą jest bardzo ładne, gdybyś widziała jak ja na swoim wyszłam... On normalnie, koleżanka normalnie, a ja jakbym była jakimś zboczeńcem.... Nevermind, pewnie było bardzo fajnie, aż zazdroszczę :) Ja jak na razie byłam na dwóch koncertach happysadu i na obu było bardzo fajnie :D Z resztą były to jedne z moich pierwszych koncertów (na które poszłam z własnej woli, bo jak byłam młodsza to rodzice coś tam mnie już próbowali nawracać xD) i liczę na to, że jeszcze kilka razy ich na żywo usłyszę :) Bardzo lubię ich muzykę, tylko jakoś ta najnowsza płyta mi za bardzo nie podeszła, lubię może ze 2-3 piosenki podczas gdy na pozostałych uwielbiam wszystkie... Nie wiem, może muszę ją jeszcze kilka razy przesłuchać albo jakoś bardziej się wczuć czy coś, ciężko powiedzieć xD Kiedyś był to w ogóle jeden z moich ulubionych zespołów ale teraz trochę faza mi przeszła, co nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu pozostaję wiernym fanem i ich muzyka już na zawsze pozostanie w moim sercu, z resztą ciężko było by mi o tym zespole zapomnieć, bo bardzo dużo wnieśli do mojego życia ;)
    Fajne zdjęcia tak w ogóle ^^
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na koncerty w ogóle nie jeżdżę ;) zespół bardzo lubię ;) troszkę Ci zazdroszczę http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko jeżdżę na koncerty. Ostatni raz byłam na jakimś 5 lat temu? Coś takiego :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam raz na koncercie. ^^
    Osobiście znam znam tego zespołu, ale na pewno mają fajne piosenki. ;)

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko jedną ich piosenkę, którą bardzo lubię! :)
    Musiałabym posłuchać innych ich utworów ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. juz dlugo nie sluchalam ich ,tzn slucham ale te stare kawalki , nowych zbyt nie znam , ale pierwsza plyta idealna ,kocham!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słucham takiej muzyki, jednak o tym zespole słyszałam. Nie wiedziałam, że będą w Polsce, ale gdybym wiedziała też raczej nie wybrałabym się no bo jak już wspomniałam nie słucham takiej muzyki.
    W wolnym czasie zapraszam do mnie:
    ♥natty-and-natty.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie urocze masz to zdjęcie! super, że udało Ci się wybrać na ten koncert :) ♡

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.