niedziela, 15 marca 2015

Social networking sites review

Hejho
Dziś przychodzę do Was z aktualnościami z Polyvore i Instagrama. Dajcie znać co sądzicie o skomponowanych przeze mnie outfitach w komentarzach!

we're living in the dream
2nite


FRANCISCO LACHOWSKI



Pora na krótki przegląd instagrama. Setki razy zmieniałam mój theme, usuwając wszystkie zdjęcia z przeszłości, które mi nie pasowały do reszty. Przy aktualnie wyznaczonym przez siebie stylu trzymam się najdłużej! Ciekawa jestem, czy Wy również staracie się, aby Wasze fotografie pasowały do siebie, czy raczej nie przywiązujecie do tego uwagi.

Fakt faktem, poniższych zdjęć nie można nazwać aktualnościami, ze względu na to, że na insta postuję z małą częstotliwością. Dzieje się tak z powodu braku stałego dostepu do aparatu - co nie wpływa na to, że zawsze jestem na bieżąco z tym, co wrzucają moi znajomi :) Właśnie zbieram na iphona, więc być może się to niedługo zmieni.













mój instagram: pawlowsk
mój polyvore: klik

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! :) Uwielbiam takie oglądać! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, jesteś bardzo pozytywną osobą. Może to zabrzmi dziwnie, ale mam obsesję na punkcie imienia Lena,zazdroszczę Ci :)

    http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz rzadziej korzystam z instagrama :(

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystam z Insta, jak dla mnie wystarcza FB :D
    Bardzo fajne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny mix zdjęc ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Bardzo ciekawy post! ;3

    julia-i-Ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix , ig uwielbiam :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny instagramowy przegląd aktualności. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten pierwszy zestaw, który stworzyłaś! modny, stylowy i z charakterem- sama z całą pewnością chętnie bym się tak ubrała :) i nie jest przekombinowany, a to najważniejsze, wiele dziewczyn powinna brać przykład :)

    Nie martw się, mój telefon też nie należy do najlepszych, robi tragiczne zjdęcia hehe też chciałabym sprawić sobie jakiś nowy :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w baner Sheinside, po prawej str. bloga oraz w linki w poście? z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing entry
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno ,gdybym miała duużo kasy bym wszystkie stylizacje kupiła . Świetne zdjęcia :) http://lausio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam akie oglądać!
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta czarna koronkowa sukienka
    http://allaboutitaactually.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne zdjęcia ♥ jesteś prześliczna
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    Poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję :D
    Byłoby mi naprawdę miło gdybyś mnie również zaobserwowała. :)
    Miłego dnia kochana :**
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziekuje, ze tutaj jestes!
♡ Zostaw link w komentarzu do swojego bloga, a na pewno zajrze!
♡ Jesli masz napisać ,,Fajny blog! *link swojego bloga* to lepiej od razu wyjdź.
♡ Klikam w linki do współpracy.